joi, 1 februarie 2018

Mai puțin, mult mai puțin!

Mai puțin, mult mai puțin:

1.     Vorbesc mai puțin și mai rar, doar întrebat sau solicitat intens, nu (mai) irosesc energie, nu (mai) plictisesc audiența; Mulțumesc! (Doamne, Mulțumesc, mulțumesc, mulțumesc!) mai mult tuturor și Universului, Marelui, Puternicului și Bunului Dumnezeu.
2.     Mănânc mai puțin, aștept mai mult și mai răbdător senzația de foame, mă opresc la primul semn de sațietate, mă mulțumesc cu mai puțin potol, zâmbesc mai mult și aparent fără motiv apoi și înapoi.
3.     Plimb și mă plimb mai mult, mă întind mai des, respir aer curat și deschis mai mult, dar plănuiesc mai rar, mă îngrijorez și mă încrâncenez mai puțin sau deloc.

Mai puțin!
Mult mai puțin!!
Ai deja tot ce ai nevoie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.