marți, 30 ianuarie 2018

Flirt nevinovat?

Unde crezi tu că începe înșelatul?
Te-ai gândit vreodată la etapele și potențialul oricărui pas de apropiere a doi viitori iubiți?
Care-i momentul flirtului după care nu mai există cale de întoarcere?

Acum vreo zece ani mi se plângea că o bănuiește pe soția lui că-l înșală și că nu știe nici dacă este așa și nici ce să facă în continuare dacă așa stau lucrurile. 
De unde știi că te înșală? – l-am întrebat eu. Stă mult de vorbă cu un coleg de serviciu, i-am găsit și citit niște conversații mai lungi pe emailul ei, i-am văzut odată la cumpărături la un supermarket într-un weekend când zicea că e la mama ei, râdeau, se tachinau și se hlizeau, completă el.
Și ce mai aștepți? – l-am întrebat iarăși.
”Păi, ezită el răspunsul frontal, nu i-am prins în flagrant, poate ea e nevinovată. Dacă avea ceva de ascuns nu se afișau în public. Dacă n-au făcut sex, încă, poate că nu-i nimic între ei. Trebuie să fiu civilizat și discret. Nu pot să-i spun nimic, n-o pot întreba nimic deocamdată, nu trebuie să mă arăt gelos. N-a făcut nimic grav. Poate-și revine. Poate că se va reîntoarce la mine.”

Există flirt nevinovat? Oare? Hhhmmmmm! Mai gândește-te.


Unde începe înșelatul?


La prima privire mai pătrunzătoare?

La răspunsul stăruitor și cald la acea privire cu mesaj?

La o tresărire de emoție când vezi sau auzi ceva de la celălalt?

La un zâmbet cu subînțeles schimbat după câteva replici susținute?

La atingerea ”nevinovată” și ”accidentală” a unei mâini sau a spatelui ori a umerilor?

La un ținut de mână ”inocent”, la o plimbare prin parc sau la mall?

În dimineața primei dăți când s-a făcut dragoste?

Dacă a fost doar o ”partidă de sex și atât, nimic mai mult” se pune?

Doar sexul oral este o crimă, se consideră înșelat sau merge că n-au fost implicate sentimente și n-a fost decât o ”joacă”?

Analul simplu, curat și rapid, fără alte atașamente și emoții implicate, e ok sau nu se pune?


Cum e? Care-i momentul în care începe o relație, un flirt, un înșelat?


Cei doi de mai sus s-au despărțit cu un scandal montruos în următoarele luni, țigănia pe care au făcut-o cei doi români ”civilizați” la divorț n-am văzut-o la mulți de speță mult mai joasă la gura cortului.


Când eram mai tânăr, naiv și credul, o doamnă matură, educată, rafinată și bine întreținută în coajă, mi-a spus că o relație dintre o femeie și un bărbat începe mult înainte ca mintea să perceapă asta. Flirtul din priviri, din gesturi sau din vorbe, oricare, este la mare distanță de momentul zero al acelei relații. Acel debut este făcut de suflete și trebuie să fii foarte atent ca să poți percepe acel sentiment, acea senzație fabuloasă, că acea persoană și se potrivește, că rezonați, că sunteți una, că-i ”de-al meu / de-a mea”.


Există flirt nevinovat?

Oare?

Hhhmmmmm!


Mai gândește-te puțin, te rog. 
Nu te pripi. 
E timp pentru toate, ai răbdare!

O dată declanșat, e clară!, mai devreme sau mai târziu, flirtul autentic a două suflețele tot acolo își va atinge apogeul.


4 comentarii:

  1. Inselatul incepe atunci cand, avand o relatie de iubire cu cineva, "poftesti" la altul/alta si incepi sa "imparti". Poti pofti "doar" un trup sau o apropiere trup-suflet, ambele sunt tot inselat.
    Dar si sa confunzi inselatul cu zambetele, prieteniile, conversatiile spumoase de grup, socializarile de complezenta cu un prezent sau fost admirator caruia nu vrei sa ii ranesti sentimentele, dar nici sa-i dai sperante, astea nu sunt inselat.
    Poti fi privit de altul/alta cu subanteles, poti fi asaltat(a) de apropouri verbale sau atingeri discrete, nici una nu e inselat cat timp nu "cuplezi" si nu raspunzi.
    Mintea si sufletul fiecaruia este un flux permanent de sentimente si ganduri, unele ale noastre, altele nu, dar important este ce alegem in fiecare secunda, ce devine "al nostru". Adica, pe scurt, inselatul incepe in minte/suflet si de developeaza sau nu (poate ca nici nu mai conteaza) in trup prin apropieri trupesti cu conotatii sexuale sau direct sex.
    Parerea mea.. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia aştept să-mi scrii ceva când vei avea noutăți pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma prinsesem ca pui intrebari retorice..

    RăspundețiȘtergere

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.