duminică, 26 noiembrie 2017

Nu mă judeca așa aspru, mai bine cunoaște-mă!

Tu ai avut problemele mele de sănătate din copilărie și până azi? 
Tu ai cunoscut foamea și lipsurile când cei din jurul tău aveau suficient? 
Tu ai ai fost privată de persoanele dragi exact în momentele în care aveai mai mare nevoie de un tată, de un confesor, de un prieten drag?
Tu ai învățat cât, cum și unde am învățat eu? 
Tu ai lucrat în locurile în care am activat eu? 
Tu ai avut istoria familială și părinții așa cum i-am avut eu? 
Tu ai vizitat locurile pe care le-am văzut eu și ai atins oamenii pe care i-am mângâiat eu?
Tu ai avut funcțiile, pozițiile și echipele pe care le-am avut eu în subordine? 
Tu ai avut banii pe care i-am câștigat eu și i-ai tratat cu respectul cu care i-am cadorisit eu? 
Tu ai muncit măcar prin toate treptele de jos pe unde am muncit eu? 
Tu ai iubit femeile pe care le-am iubit eu? 
Tu ai respins gloria, banii mulți, favorurile și onorurile pe care le-am respins eu? 
Tu te-ai retras de peste zece ani în solitudine, mizantropie, pustnicie? 
Tu ai citit cu maximă atenție, rând cu rând și printre rânduri, fără să ai altă distragere sau preocupare în același timp, măcar jumătate din ce am scris pentru tine și altele ca tine pe blogurile pe care le-am populat gratis și benevol fix pentru femei ca tine?

Atunci cum poți să spui că mă cunoști?
Cum poți să speri că știi ce-i cu mine și ce vreau, doresc, urmăresc?
Cum îndrăznești să mă judeci și să mă cataloghezi?

Cine ești tu, străino, și de ce vorbește prostii fără tine gurița ta rece?



Niciun comentariu: