vineri, 1 septembrie 2017

Doamne-Doamne nu m-a lăsat NICIODATĂ la greu!

Doamne-Doamne nu m-a lăsat absolut NICIODATĂ când am avut nevoie de el.

În cele mai grele momente și în fața celor mai dificile decizii EL m-a luat de o aripioară și m-a trecut peste hăul înfricoșător sau mi-a eliminat pistele false lăsându-mi la dispoziție și totală supunere doar cea mai bună, pentru mine, la acel moment, dintre soluții.


Doamne-Doamne știe ce-i mai bine pentru mine și-mi dă exact ce am nevoie la momentul potrivit. 
Nici mai mult, nici mai puțin.
Nici mai devreme, nici mai târziu.
Exact cât îmi trebuie și perfect atunci când îmi ardea buza mai tare.
N-a greșit niciodată!
E bun tipul, cere-i și tu sfatul, îndrumarea și ajutorul.
Te va ajuta. Sau măcar îți va arăta calea potrivită pentru tine la acel moment. Bineînțeles, dacă ești și tu puțin atentă.
Promit!

Fix în clipa în care te aștepți mai puțin, dar fix atunci și nu mai devreme, vestea bună va veni și dorința pozitivă se va îndeplini.
Răbdare! Va fi bine!
 ❤
Doamne-Doamne nu m-a lăsat absolut NICIODATĂ când am avut nevoie de el. 

Nu mă va lăsa nici acum!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.