duminică, 27 decembrie 2015

Femeia are mereu dreptate

Sunt uşor matolit. Cherchelit, de fapt. De fericire. Cred. Am percutat două pahare de vin roşu de țară făcut de Neluțu - să-i dea Dumnezeu putere să treacă peste durerile de zilele astea. M-am plimbat o tură de parc cu el şi am reînțeles cât de fericit trebuie să fiu.

Azi am aflat că Andreea, cea care spărgea prin primăvară cănile de cafea pe scară, după ce-mi pătase tot dormitorul cu zaț, se mărită. L-a cunoscut de vreo două luni şi merge la sfat cu el. Deci am gura aurită şi mână bună! Îmi deschid afacere.


Tot azi am citit un mesaj. Acum câteva minute. Nu ştiu dacă să râd sau să plâng:


" (...) So... Dincolo de toate cele spuse pana acum...vad un tip fata de care - in ciuda faptului ca l-am intalnit  2 zile- am un sentiment de deja vu. De parca il cunosc de cand lumea si pamantul. Care ma face sa ma simt "acasa" si sa renunt la eticheta.
Vad un un copil care se da "mos", vad un matur care se da copil ...desi responsabilitatea pe care si-a asumat-o nu e deloc de copil...vad un tip care si-ar dori totusi  sa-i fie zguduit un pic feng shui-ul, desi zice ca este imposibil.
Si mai vad multe. Dar le tin pentru mine. 😜 (...)"

Zgudui-mi-s-ar fengşuiul!


Vă pupă tata!


Alcoolicii anonimi ruls


"Later edit " Are dreptate !!!" 😜😜😜"


Later edit 2:
Cum care Andreea?
Dânsa:
Iunie 2015:
Andreea, de dimineață devreme, cobora din dormitor. Adormită fiind încă, se împiedică de scară sus şi scapă ceaşca cu farfurioara din mână. Se fac țăndări şi o gălăgie infernală la 07.00.
Ies din duş alarmat, ud tot, să nu fi căzut şi ea:
- M-am împiedicat, deci mă mărit!
- Să dea Bunul Dumnezeu! Aşa scap şi eu în libertate şi eşti şi tu fericită cu cine vrei.
- Cine a zis că vreau să fiu fericită?


Decembrie 2015:
Nefericita spărgătoare de căni, degrabă măritătoare:
- O sa.mi fie dor de tine
- Ai bărbat acum.
- el e altceva
- Este soțul tău acum.
- da...dar...
- Abia aştept să-i spargi şi lui nişte căni. smile emoticon
- nu o aduce la pat. N.are nici etaj
- Zboară, fetiță, zboară! Mă bucur sincer pentru tine. Eu nu te-aş fi făcut fericită pe deplin.
- ba daaaaaa.......


2 comentarii:

  1. Trebuie sa recunoști ca eram un izvor de inspiratie 🤣😘
    Si expirație..

    RăspundețiȘtergere
  2. Lateeeeer Lateeeeer edit:
    Ti s-a zguduit Feng shui-ul sau nu? 😊


    RăspundețiȘtergere

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.