vineri, 10 iunie 2016

De ce mă sfătuiesc tot timpul cu femeia?

Sunt ceea ce sunt datorită excelentelor femei ce mi-au fost alături. Am scris aici câte ceva. Și mai multe aici.

Dar astăzi voi scrie scurt doar despre motivele pentru care mă consult mereu cu femeia înainte de absolut fiecare pas sau decizie importantă din viața mea sau a noastră.

De ce fac asta?

Simplu! 
Pentru că:
1. Intuiția feminină n-are rival. O femeie poate anticipa ușor evenimente care unui bărbat oricât de instruit sau educat nu-i trec prin cap nici însoțite de topor.

2. Femeia are un spirit critic foarte ascuțit. Ea poate decela minusuri, greșeli, dificultăți acolo unde un bărbat întreabă unde-i laptele cu suzeta în gură și biberonul în mâna stângă.

3. Femeia este pacifistă. Ea încearcă să evite scandalul, confruntarea, războiul. Iar când tu ești un nebun mereu cu armele încărcate și pregătit de luptă... ai cruntă nevoie de o astfel de femeie cu care să te consulți înainte de a lua decizii importante.

De aia! 😊




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.