joi, 15 octombrie 2015

Mă iubeşte... femeile

- Frustrant pt mine...ma regasesc f mult in ceea ce scrii...ori am eu probleme serioase ( ceva nou pt mine 😉
)), ori esti tu un narator...wow.  Si nu, nu te " vrajesc" ..
😜.   PS: hello!

- Nici nu ştiu ce să-ți răspund... :-) Dar tu sigur n-ai probleme. Ce te-a mişcat aşa tare?
- Punctual ...nu stiu sa-ti zic....dar la multe dintre postarile tale am senzatia ca "am fost desconspirata".. este o senzatie foaarte ciudata si mai ales placuta cand inchei lectura cu zambetul pe buze...Exact ca atunci cand citesti o carte care se incheie exact cum vrei tu.
- Deci: mă placi, corect? :-) 
- Mah...recunosc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.